8. november 2012

Lille speil på veggen der...


jeg syn's det er vakkert som det er...


Dette speilet er etter mormor og
er gammelt, noe skadet og slitt...


Hadde egentlig tenkt til å male det hvitt...


men nå er jeg ikke så sikker lenger...
Får gå å se litt på't... ;)))

Klokka er over elleve, og jeg skulle egentlig ha
vært i seng for lenge siden...

Har nemlig vært noen travle dager på
jobben, og jeg kjenner at jeg er litt sliten.
Skal bli deilig med helg nå!!! :)

Jeg og prins'æne tok en rusletur "bort i gata"
og besøkte "mormor og bestefar" i kveld,
og gjett om de ble gla'...

I helga håper jeg vi får tatt
siste finish på soverommet...
Som dere ser av bildene over,
har jeg ikke klart å vente med og innrede... ;)

På lørdag kveld skal jeg på
premieren til søster Vigdis sitt
nye juleshow - GJETT OM JEG GLEDER MEG!!!

Tør ikke love no' nytt innlegg
i løpet av helga, men ska' aldri si aldri...
Derfor ønsker jeg dere likegodt
en riktig god helg nå, venner!!!
Ta vare på dere selv, og kos
dere masse!!!

KOS FRA
MARIANNE

2 kommentarer:

  1. Vanskelig å vite hva man skal gjøre med gamle ting noen ganger, maling reduserer verdien da, men på den annen side.......

    Vel, ønsker deg en riktig god fredag og helg.

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du vil ha speilet slik, spesielt siden det har vært din mormors. Det pyntet fint opp med lyslenken.

    SvarSlett