20. november 2012

En enkel peis - et vakkert smykke...


Og vips - så forsvant
blogginnlegget jeg la ut i går...

Ble så inn i granskauen forb...
for hadde brukt ganske lang tid på det.

Lage det på nytt gidder jeg bare ikke,
så derfor kort fortalt:

I tidligere innlegg har
jeg jo gang på gang fortalt
hvor fornøyd jeg er med peisen min...

Har alltid ønska meg en slik peis... :)))

Pynten av peisen har endra seg
etter årstidene (ja siden i sommer da)...

Slik så peisen ut tidligere i høst...

Og har siden jeg begynte å fyre og
inntil i dag sett slik ut...


De som ikke fikk det med
seg - jeg har de siste dagene
lett etter litt inspirasjon
for å julepynte peisen...

No' julepynta peis er det
ikke enda, men er nok
langt på vei - for ble
ganske så fornøyd med resultatet...

Here we go'... :)


Den vakre lysestaken er 
arvegods og blytung... 


Lyslenke, kuvertlysholdere hadde jeg fra før...


Kongler...


Lykta fra Ib Laursen har blitt fylt med
kongler, og lys...


Speilet er nytt - kjøpt på Feel, 
Storbyen i Sarpsborg...


Det står fint i stil til det store
speilet jeg har i stua...


Litt granbar og litt hvit på konglene 
etterhvert  - 
så prek'ær vi ... :)

I dag skal jeg besøke en god venninne... 

Og hun vet hvor jeg kan finne lerketregreiner... :)
Men det tror jeg vi tar en annen gang,
det regner nemlig no' helt forferdelig ute.

PREKÆS!!!

KOS FRA
MARIANNE

3 kommentarer:

  1. Ååååå sååå koselig ;-) klem til deg ♥

    SvarSlett
  2. Virkelig koselig! Onsker meg peis, jeg ogsa :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin peis,har lyst på en slik jeg også:) Fint du har pyntet!

    Ha en fin torsdag:)

    Klem

    SvarSlett