5. oktober 2012

Gang på gang...


men fremdeles gjenstår to strøk med maling i taket...
Innimellom kan jeg imidlertid ikke 
dy meg med å pynte og stæshe litt...

Så da gir jeg dere en aldri så liten titt... :)


Family rules-skiltet er kjøpt på Skeidar...



Den lille krakken hadde jeg fra før...


Og med gavekort i innflytningspresang
ble det et kunstig oliventre...


og denne lekre knaggen fra Kremmerhuset på meg...


Den fine kurven er fra loftet
til mamma og pappa... :)


Flere bilder av gangen kommer etterhvert...

ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG
GOOOOOOOOOD HELG!!!

KOS FRA
MARIANNE







2 kommentarer:

  1. Fint du har pyntet i gangen din:) Den lille benken var veldig søt da!

    Ha en riktig god helg:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin gang du har, koselig å komme inn og bli møtt av et så fint inngangsparti!
    God søndagskveld :)

    SvarSlett