18. oktober 2012

Føler meg beæret...


Jepp - det gjør jeg!!! :)))

Fikk nem'lig en hyggelig e-post i dag med
forespørsel om de kunne sponse en
GIVEAWAY på bloggen min... 

IKKE RENT STOLT, ALTSÅ!!!

Trodde slikt kun skjedde med de
mest leste og flotteste bloggene jeg.

Beskjeden som jeg er måtte jeg
jo skrive tilbake og innrømme at jeg
nettopp hadde starta opp igjen etter
en laaaaaaaaang bloggpause, og
mest sannsynlig har mista ganske
mange faste følgere...

Med den hyggelige giveren synes det
var en flott idè og få litt blest rundt
bloggen min igjen...

Så da blir det GIVEAWAY da - 
om ikke så altfor lenge!!! :)

OG GAVEN ER UTROLIG FIN SÅ JEG
HÅPER MANGE FINNER VEIEN TIL
BLOGGEN MIN IGJEN!!! :)


Fremdeles ikke helt ferdig med et soverom
som er under oppussing, men en 
liten sniktitt kan dere jo få...

Her har det kommet
over 40 mm nedbør det siste døgnet,
og mer skal vist nok komme...

Så da blir det kanskje noen runder
med malekosten i løpet av helga...

Men nå blir'e en runde med
støvsuger'n... Røytetid for prinsessa... :)

Ønsker dere alle en riktig god
torsdagskveld, og dere skal ikke se 
bort i fra at det kommer et aldri
så lite blogginnlegg til i løpet av helga...

KOS FRA
MARIANNE





3 kommentarer:

  1. spennende, må se hva den fine gaven er. Flott lampe du har i taket.

    SvarSlett
  2. Så spennende da!!
    Jeg følger deg fortsatt jeg og du har en kjempefin blogg,så kjekt du får ha en sponset give away!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Har fulgt deg lenge jeg,fordi jeg syns du er
    så flink og har så flott blogg. Kjempefin tak-
    lampe og så spennende med giveaway. Det pusses
    opp her også. ;)
    Klem Mette.

    SvarSlett