28. september 2012

En ny hverdag for Manne...


Livet blir ikke alltid som man har tenkt...

Så med blanke ark og fargestifter til,
har jeg valgt å skape et nytt liv for meg selv,
de to prinsene mine og hunden vår Sheeba i en
rekkehusleilighet ikke så langt
unna barndomshjemmet mitt.

Vurderte egentlig å legge ned bloggen,
men etter pågang fra flere, har jeg
bestemt meg for å gi den en sjanse.
Og det er jo ikke til å komme fra.
Den har tidligere gitt meg SÅÅÅ MYE GLEDE!!!

Så da er jeg igang igjen... :)

Leiligheten er gammel, bærer preg av
mye utskiftning og slitasje,
men har absolutt potensiale...

Fin - ikke sant...

Så har du lyst til å følge meg,
min nye hverdag og mitt oppussingsprosjekt???

Plutselig er jeg tilbake...

KOS FRA
MARIANNE













6 kommentarer:

  1. Lykke til videre:)
    Du er sååå flink,det blir jo så pent hos deg .
    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake. Klem Grethe

    SvarSlett
  3. Hei
    Jeg har savnet bloggen din, så jeg er glad du er tilbake:-)
    Ikke alltid livet blir slik vi håper og tror.
    Ønsker deg lykke til videre i livet:-)
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  4. Kjempeglad for at du er tilbake Marianne:))

    God klem

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig at du er tilbake igjen, har savna bloggen din! Klem

    SvarSlett
  6. Kjempekoselig at du er tilbake igjen, har savna bloggen din! Klem

    SvarSlett