8. november 2011

Møbler på flyttefot...


Ja, det var ikke bare jeg og kællen som flytta ut da
soverommet skulle pusses opp.

Nå har jo kællen og jeg flytta tilbake...

mens diverse møbler har fått nytt tilholdssted...

Den gamle kommoden etter farmor
har sammen med speilhylla
fra Perfect Home blitt plassert
på garderoberommet...



Det brune bryter så fint med det ellers hvite i rommet...

En gammel messinglampe har fått en omgang
med hvit spraylakk og ny hjemmelaga skjerm...



Fortsatt fin tirsdagskveld!!!

KOS FRA
MARIANNE

3 kommentarer:

  1. Det speilet var kjempe fint :) Ikke alltid det er plass til alt her eller... men man finner alltid en da hi hi hi

    Ønsker deg en fin kveld videre
    klem klem

    SvarSlett
  2. Her i huset er møblene på stadig flyte fot, før de evt havner på dynga, eller i vedovnen:DDDDD Forandring fryder, sies det:DDD klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Kult at du har prøvd deg på diagonal hekling. Jeg digger den teknikken, og har planer om lappeteppe i den teknikken, men også ei pute i grått og hvitt. Det morsomme var at da jeg skrev innlegget om den teknikken, så fikk jeg kommentar fra damen som jeg linket til vdr fremgangsmåte. Alltid morsomt å prøve nye ting. har planer om å prøve pjoning, noe som alle som kan hekle, faktisk kan uten at vi vet det:DDDD Gammel teknikk:DDD Klemz Grethe PS. Jeg må finne ut hvor jeg bestiller biletter!!!!!! Årets julegaver til Gubben og meg:DDDD

    SvarSlett