16. oktober 2011

Høstpynt på trappa...

I løpet av helga har jeg endelig fått
tid til å rydde og pynte opp inngangspartiet litt...

Ikke mye som er kjøpt inn,
noen få lyng, en pyntekål og en
liten grønn "busk"...

Fra skogen har jeg tatt med
meg litt mose og noen kongler...

Og så var det bare å sette igang...


Den gamle sinkbalja jeg fikk av svigermor...





er fylt opp med høstlige farger...



Den gamle trillebåra...



gjør seg virkelig her på trappa...



slitt og værbitt som den er...



Melkespannet jeg fikk av lillesøster Vigdis...



gjør seg godt som potte til lyng...



På den værbitte hylla, har jeg laget
en moseball (avispapir formet som en ball,
kledd med moseflak)...



En koselig velkomst til besøkende...



håper jeg det er...



Her skinner sola i vinduskarmen, og jeg ser
at vinduene virkelig trenger en vask...

Vet det er søndag, men noen ganger er det eneste
muligheten. Venter til etter kirketid da...
Må jo ta hensyn til naboene...

GO' SØNDAG, ALLE SAMMEN!!!

KOS FRA
MARIANNE

2 kommentarer:

  1. Så flink du er vennen. Utrolig fint :-)

    SvarSlett
  2. Heisann:) Er ganske så treg med å legge igjen kommentarer jeg da:/ Så fint det var på trappen din & flott header!

    Klem

    SvarSlett