28. oktober 2011

Endelig helg og ny liftgardin...

JIPPI - ENDELIG ER FREDA'N HER!!!

Og helga ska' nyt'æs det det fulle...

Først er'e Fredagskos og taco med
gutt'æne mine...


Så er'e rusletur med prinsessa før jeg
inntar horisontalen på sofa'n foran TV'n...


Kællen ska' jobbe i morra, og jeg har lova
å tegne ferdig uthuset som skal opp i løpet av vår'n...


Og i morra kveld ska' vi på innflytningsfest til go'e venner...


Ny liftgardin til garderoberommet er endelig ferdig...

Motivet har jeg skrevet ut fra nettet,
brodert og er selvfølgelig...


en engel... :)

Kun noen få detaljer gjenstår på soverommet,
og jeg håper å få tatt noen bilder i løpet av helga...
Kanskje mitt neste blogginnlegg blir derfra...

GO' HELG, ALLE SAMMEN!!!

KOS FRA
MARIANNE



4 kommentarer:

  1. Så nydelig gardinkappa var da, flink du. Taco er kjempedigg, nå har vi faktisk spist det de to siste helgene og slikt blir man aldri lei.
    Høres ut som du skal kose deg skikkelig i sofaen i kveld, ingenting som er bedre det når nok en arbeidsuke er over.
    Ha en fortsatt strålende helg og kos dere på fest i morgen! Klems...

    SvarSlett
  2. Hei hei.
    så fint du har det....ser opp og ned og opp igjen her......og for en nydelig gardin. Har du brodert selv? Jeg bare bøyer meg for alle som bare kryssser fingrene m litt nål og tråd og vips! så blir det noe vakkert.......ser du har vært inne hos meg. Så koslig. velkommen tilbake. Jeg skal garantert komme på besøk hos deg igjen.....her var det virkelig noe å se og lese. Ha en god dag. De beste ønkser fra bollapinnsvin

    SvarSlett
  3. Nydelig Marianne ;))
    Ønsker deg en strålende vakker november ,)
    Varm klem Anki

    SvarSlett
  4. Så flotte gardiner du har sydd og brodert.Jepp,og nå er det snart fredag igjen.

    SvarSlett