1. juli 2011

Detaljene gjør ett rom...


og jeg bruker ofte lang tid på å finne de "riktige".


Denne lille boksen for eksempel...



var perfekt i fargen til den grønne stolen.



En vakker blondetopp, og ett perlehalskjede...



på en gammel kledshenger kan også bli en vakker detalj.





Denne bysten fant jeg på Kremmerhuset
til den nette sum av kr 49,-...



I en gammel porselensramme er bilde blitt
byttet ut med speil...



Hvis du ser nøye etter i speilet kan du se den fine rosetten og
prismekrona som henger i taket...



Den grønnmalte stolen har blitt en absolutt favoritt...



og har blitt pynta med selvhekla veske
og ett vakkert skjerf...



Begynner å bli fornøyd, selv om det enda
mangler litt i hyllene...


Så skattejakten fortsetter...

Vil takke så mye for koselige meldinger her hos meg...
Som dere nå har skjønt "lever" jeg fremdeles,
selv om jeg ikke blogger like mye som før.

Er stadig innom og kikker hos dere,
men er IKKE no' flink til å legge
igjen kommentarer.

Så har jeg fått en liten oppfordring
fra Anne om å oppgi fargekoden
på den grønne stolen.

Så her er den Anne!!!

S1010-G20Y

Fargekoden har jeg forøvrig
funnet hos Livs Lyst, som
jeg vil si er ekspert på
"gammeldagse" farger.

Nå ska' det lages Taco,
og deretter skal vi ut
å ordne i båten.

PREKÆS!!!

MARIANNE







7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder,tingene er satt så fint sammen. Heklevesken er kjempeflott,er dette en oppskrift du har funnet på nettet?,eller er den å få kjøpt? Skulle svært gjerne heklet meg en slik,perfekt sommerarbeid. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Her var det mange lekre detaljer,
    nydelig satt sammen. Liker godt den
    grønne stolen jeg også.
    Ha en flott helg.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Flott header forresten. :))

    SvarSlett
  4. Veldig flott ble det, og ha detaljer er viktig :) kjempe fine detaljer :) ha en fin søndag! Klemmer

    SvarSlett
  5. Det tar tid å finne den perfekte stæsjen!! Jeg må prøve meg frem, og ofte blir det endringer underveis!!! Koselig å se at det fremdeles er blogger-liv hos deg!!!!! Jeg har cvamping-helg, og her kommer nettet i klæddær, så jeg vet til slutt ikke hvilke blogger jeg er innom eller ikke. Noen ganger bruker campingens-nett 10 minutter på å laste ned en blogg eller kommentaren min blir borte, fordi nettet er blitt borte. Og vi sitter klint oppi det ene hjørnet i forteltet i håp om fange en nettlinje som flyr forbi. Håpløse tilstander for to som liker å være på nettet. Klemz Grethe

    SvarSlett
  6. Så koselige detalj bilder du viser... ja detaljene er viktig...

    Ønsker deg fine sommer dager...

    klem Kerstin

    SvarSlett