12. januar 2011

Rydding og stæsjing pågår!!!


Jula er nå på full fart ut,
og noen vil vel si at det var jammen på tide. ;)

Det synes jeg også , men det er bare det at jeg
synes det er så ILLE kjedelig å rydde den vekk.
For rydding er KJEEEEEDELIG!!!

Derfor har jeg lagt inn en litt annen taktikk i år.

Jeg rydder litt og stæsjer litt, og rydder litt osv.
Og det FUNKÆR!!!


I dag er adventsstakene i stua lagt
pent tilbake i eskene sine igjen.
Men siden jeg synes det er så koselig
med lys i vinduene, har stakelampene
som tidligere sto på TV-benken
nå satt her. De fantastiske englene
mine (Perfect Home) får
stå fremme hele året.


Lyse off-white lin-gardiner med
broderier gjør det lyst og trivelig.


Stjernene får henge
ei stund til da jeg synes
de har ett vinterlig preg over seg.


I tallerkenhylla har jeg satt
inn noen fat.


Har en forkjærlighet for ovale fat,
og har planer om å skaffe meg flere.


Nå skal juletreet høstes for kuler,
så kællen kan få lagt det tilbake
på loftet i morgen.

Onsdagskveld og allerede midtveis i uka!!!

GLEDER MEG ILLE TIL LØRDA'N
for da skal jeg ut på lunsj!!!
IIIIIIIIIIIKKKK!!!

Go' onsdagskveld, alle sammen!!!

KOS FRA
MARIANNE

OBS!!! Holdt nesten på å glemme.
Lysslynga i forrige innlegg kjøpte jeg
faktisk på REMA 1000 rett før jul.
Fungerer kjempefint - har byttet
batterier en gang i løpet av jula.

Billige små batteridrevne lysslynger fra
Plantasjen er derimot IKKE å anbefale.
Slukna etter 10 min. :(


2 kommentarer:

  1. Herlig.. går og små rydder jeg og.. akkurat nå så jeg noen røde hjerter henge rundt om kring.. fortsetter i morgen jeg..

    Kjekt å nyte julepynten litt og da..

    Klemmer =))

    SvarSlett
  2. Jeg trodde jeg hadde ryddet bort hele jula....men hi hi, juleevangeliet som jeg lagde står og "skinner" fremdeles, og ett par engler.....
    Koselige de fatene i tallerkenhylla!!
    Ser du har en hylle under, og nå fikk jeg en idè:)))
    Så nå må jeg finne drillen og kansje litt maling:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett