24. november 2010

Ett tilbakeblikk på fjoråret...

I dag er det kun en måned
igjen til JUL!!! Jammen
går dagene fort nå.
PLUTSELIG ER VI DER!!!

Tenkte jeg skulle vise noen
bilder fra fjoråret. Det var
altså FØR jeg begynte som
blogger, og ikke viste hvor
viktig detaljbilder er.


I gangen vår ble kvister pyntet med
hjemmelagede engler og små stjerner.


Badet ble pyntet også...


I stua ble spisestuebordet pyntet med
"glasshylle", friske tulipaner og granbar.

Lysekrona ble høytidspyntet med store sløyfer.


I vindfanget pyntet jeg i gull og hvitt.
Frisk Amarylis ble "plantet" i
mose hentet i skogen.


En av mange engler...


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH,
NÅ GLEDER JEG MEG VIRKELIG
TIL Å BEGYNNE OG PYNTE PÅ ORDENTLIG!!!

Og for de som mangler inspirasjon!!!



Ett FANTASTISK FLOTT OG NYTT
INTERIØRMAGASIN!!!

OG TIL KUN KR 35,-!!!

Jeg er i hvertfall KJEMPEINSPIRERT,
og flere kreative ideèr skal testes ut.

Men først må alle adventsstaker
sjekkes. Kanskje trenger jeg
noen nye lyspærer før helgen.

HA EN FLOTT ONSDAGSKVELD, FOLKENS!!!

STOR KOS FRA
MARIANNE

3 kommentarer:

  1. En flott tilbake blikk...

    ja dette bladet likte jeg utrolig godt... kjempebilig...

    klememr =))

    SvarSlett
  2. Hei pa deg!
    Koselig tilbakeblikk! Har allerede fatt en venninne til a kjope bladet for meg ifall det er utsolgt nar jeg kommer "hjem" om et par uker!

    Ma ogsa fa meg en tur til Ikea snart! Her borte kan de bare ikke dette med stearinlys. Generelt darlig kvalitet - da er Ikea god a ha som har god kvalitet pa telysene ;-)

    ha en herlig torsdag!
    klem mette

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Takk for koselig kommentar hos meg:)
    Så fint du pyntet!:)
    Nå gleder jeg meg virkelig til helgen å få begynne å pynte!!!

    Ha en fin torsdag:)
    Klem

    SvarSlett