15. september 2010

Soverom i varme toner...

Soverommet er snart det eneste rommet som
ikke er ordentlig pusset opp. Men inntil vi
får tid og penger til dette, må man jo gjøre
det beste ut av det man har.

Derfor ingen nye innkjøp, bortsett fra
ett chincilla-teppe fra Kid (nå på tilbud kr 199,-)
og en hjerteranke. Resten er arv, ting jeg har
hatt fra tidligere samt litt loppefunn.

Kommoden er arvet av min farmor.
Speilet over har fulgt meg i mange år og
har hatt mange forskjellige farger.

.
Grønnfargen i pyntegjenstander er plukket
opp fra de vevde gardinene i beige, brunt og grønt.
Chincillapledd fra Kid. Lampeskjermene
tror jeg er fra Skeidar (har hatt dem noen år).
Hylle fra Perfect Home - og myrt fra bryllupsbuketten
 vår (har vært gift i 20 år i år).
Min nyinnkjøpte hjerteranke (bare elsker denne planta),
lysestake og smykkeskrin er arv.

Nå er'e tur med prinsessa.

TUDELUUUU!!!

MARIANNE


4 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm, hva skal jeg si? Nyyyyydeeeeeliiiig:DDDDDD Og hvorfor sendte ikke du bilde in på NIB`s soveromskonkuranse????? Jeg gjør det selv om jeg hverken tror, håper eller ønsker å vinne . Men ditt soverom ville i så fall ha vært min favoritt:DDDDDDDD Ha en flotters dag:DDD KLEMZ

    SvarSlett
  2. Hei igjen:DDDD Lenge siden sist, liksom:DDDD Gubben jobber i Moss kommune, eller Moss Drift & annlegg,- før i tiden ble det kalt veivesenet. I dag er vel kanskje begrepet mer et skjellsord, for å si det sånn. Og vår yngste sønn er 4. generasjon som jobber deg:DDD Men alle tre har hatt sommerjobber og div praksiser der. Jeg er ikke medlem av nib fordi det er et krav om at 8 av 10 innlegg skal handle om interiør. Og så syntes jeg det er greit og ikke være i et kollektiv som skal styre min bogg. Jeg syntes det er greit å ha bestemmelsesrett over min egen blogg. Klemz

    SvarSlett
  3. Så koselig soverom:) Har akkurat flyttet inn i nytt hus, men soverom har ikke blitt stylet enda...fikk noen tips her ja:)
    Fin blogg:) klem fra Katharina

    SvarSlett
  4. Her var det fint, Marianne! =) Kommoden var lekker, og med mange nydelige detaljer oppå. Den lille hyllen ble flott med hjerteranke, og den hjertekvasten var koslig.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    PS! Du har fått mailen min? :0)

    SvarSlett