13. september 2010


og deilig og varmt har det vært her i Østfold i dag,
og en ekstra lang tur i skogen med
prinsessa gjorde godt for både kropp og sjel.

Velger å svare på følgende spørsmål her vedrørende
tyttebærlyngkransene. Tror IKKE de holder til jul, nei.
Men gleder meg over dem så lenge de ser friske og fine ut.

Får ikke gjort så mye jeg hadde håpet på for tiden,
men gleder meg over det lille jeg får gjort.

Loppisfunn kr 10,-
ble "glammet"



Malt med brunsort maling, spraymalt med gullfarge
og deretter ett nytt strøk med brunsort
 maling som jeg "tørket" av.

Når man ikke finner det man er på utkikk
etter i butikken ordner man det selv. :)

HA EN FIN DAG I MORGEN, FOLKENS!!!

MARIANNE

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine bilder du viser!
    Flinke deg:)

    Tusen takk for gode ord♥
    Så kjekt at du vil vere med å feire:)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Utrolig hva litt maling kan gjøre. Lekker ble den. Nyt finværet, her regner det om dagen.
    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Åh, potten ble jo kjempefin! Sånn der hadde aldri jeg klart vettu... =) Du er kjempeflink!

    Ha en fin dag!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  4. Kjempefin potte! Flinke deg!

    SvarSlett
  5. Kjempefin potten ble da...

    kjekt å fornye litt...

    Ønsker deg en fin kveld =)

    klemmer 0)

    SvarSlett