27. september 2010

Hyllemani - del I...

Jepp, tror nok jeg har det!!!
Men som sagt - jeg elsker stæsj,
og med hyller plassert rundt omkring,
har jeg jo noe å sette stæsjet på.
Åpne kjøkkenhyller - mmmmm...
Hylle med smijernknekter gjør seg godt på kjøkkenet...
Ett lite hjørne ble utnyttet til det fulle med
trehyller fra Ikea malt i samme farge som veggen.
I stua har jeg fått laget to hyller.
Knekter kjøper jeg på OBS.
Der velger jeg blant flere forskjellige,
slik at hyllene ikke blir helt like.
Kællen har blitt ram på å snekre hyller etter mine ønsker.
Malingen står jeg for.
Denne tallerken hylla har fulgt meg i mange år,
er laget av gamle materialer og var opprinnelig bonderød/bondeblå.
Denne hylla var en av de første kællen
lagde og den henger på soverommet.
På soverommet har jeg også denne
speilhylla fra Perfect Home.

Som dere ser har jeg mange hyller rundt om i
huset. Ja faktisk så mange at jeg bare
har kommet cirka halvveis.

Så derfor - fortsettelse følger...

MARIANNE



3 kommentarer:

  1. Så mange fine hyller med koselig nips på. Småhyllene fra Ikea i det lille hjørnet var kjempefint - lur utnytting av litt dødplass. Og det hvite speilet med hylla under var nydelig!
    Ha en fortsatt fin kveld,
    Hilsen fra Bekka

    SvarSlett
  2. Småhyller rundt omkring med koselige ting blir små smykker i rommet. Ser gjerne på fortsettelsen også, jeg. Nå er det natti. Klem

    SvarSlett
  3. Great, creative examples! I like the shelfs by the stove! Så koselig!

    SvarSlett