17. september 2010

Har jo helt glemt...

å vise frem "prinsesse"-stolen etter
 at jeg trakk den om.

FØR

Var fin før og altså, men...

ETTER

Hva er det med naturfarget lin?
Så enkelt - men likevel så elegant og vakkert.

ME LIKE!!!
Hmm - ser at jeg ikke har vært helt heldig med
trekkingen. Skyldes retten og sletten at jeg valgte
å legge linstoffet på utsiden av det gamle.
Og da ble det ille trangt, gett. Klarer nok
ikke å gå og se på det alt for
lenge, før det blir fiksa på.

Så kanskje i morgen - men IKKE i dag.

Skal nemlig tilbringe kvelden
hos søster og svoger.

GO' HELG FOLKENS!!!

MARIANNE

8 kommentarer:

  1. Veldig fin ble den .)

    Syntes trekkingen ble helt bra jeg, flink er du !

    Ha en herlig helg ♥

    SvarSlett
  2. Den ble jo kjempefin Marianne!!:)
    Ønsker deg er kjempefin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin den ble.... den kan du være stolt av =))

    God helg =)

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei! Tusen takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min! Så fin stolen din ble med lin-sete! Passet kjempeflott til stilen! God helg til deg - klem fra Gro!

    SvarSlett
  5. Ny nydelig stolen ble! Og headeren din kjempefin <3 Ønsker deg en fin helg! Klem fra Gry

    SvarSlett
  6. Stolen ble kjempefin.
    Naturfarget lin er kjempefint. Jenta våres trekte opp spisestolene våres i uka her i maken stoff som stolen din. Jeg ble så fornøyd.

    Nydelig soverom dere har.
    Du har vært gift i 20 år ser jeg. Vi har 18årsbryluppsdag i morgen.
    Klem

    SvarSlett
  7. Nei, sa FIIIIIN den ble! Den ma du vaere fornoyd med, ja!

    ha en fiin helg!

    klem mette

    SvarSlett
  8. hei.takk for koselig besøk inne hos meg..åj stolen ble helt nydeli...ønsker deg en fantastisk fin helg..goe klemmer fra åshild

    SvarSlett