21. august 2010

Vasking og stæsjing...

Først og fremst vil jeg si  TUSEN, TUSEN TAKK for alle de koselige
kommentarene om putene mine. Blir både litt flau men ikke minst
stolt og rørt over slike tilbakemeldinger. Alltid koselig at andre også
synes det jeg lager er fint.

♥♥♥

Vil også si ett riktig hjertelig velkommen til mine nye følgere.
Nærmer meg snart 40 stk - HELT UTROLIG!!!
Dere skal vite at jeg setter umåtelig stor pris på hver og en
av dere og håper dere "trives" her hos meg.

♥♥♥

Så over til no' annet. På formiddagen i dag har
jeg vært ute og handlet litt. Har lenge vært på  utkikk
etter ny såpedispenser til badet, men har liksom
ikke funnet den rette. Før nå.


Kjøpt hos Josefines Lysthus - Borg Storsenter

Lekker, ikke sant???

Tannglasset hadde jeg jo egentlig ikke brukt for,
for alle her i huset har elektrisk tannbørste.
Men måtte bare ha det. Og med litt
kunstige blomster i ble det jo fint som vase.

For kunstige blomster er ett must
i slike "mørke" rom som ett bad ofte
kan være. Jada, vet at for de fleste
av dere er plastikkblomster FY, FY.
Men ikke her i huset. Jeg har nemlig en lei
tendens til å ta livet av alle blomster som kommer
inn i huset. Dessuten er jeg jo dobbeltarbeidende husmor,
og det er da grenser for hva en skal rekke/huske å gjøre når
når man er hjemme. ;)  Så derfor og ettersom jeg setter
stor pris på å ha det fint rundt meg, har jeg funnet
noen kunstige som er riktig så fine. Dere
har kanskje sett de kunstige potterosene
mine (rosa på kjøkkenet - hvite i stua).
De ser faktisk ganske så naturtro ut,
og er alle kjøpt på Europris til den
nette pris av kr 70,-. Dvs. halv pris
av hva man må betale i interiørbutikkene.
Og de er like fine (den første potterosa mi
ble nemlig kjøpt i en interiørbutikk, og jeg
kan ikke se forskjell). :)


På badet  har jeg hvit lavendel (også kunstig).
Måtte faktisk google hvit lavendel før jeg kjøpte, for dette
trodde jeg ikke fantes. Og jooooda - hi, hi. Snakk om
å være utvitende. ;)

Men før det skal stæsjes så må det jo vaskes,
så nå har ho mor vært i gang en god stund.
Og med ho Tina Turner på full styrke på anlegget,
har vaskinga gått som en lek.

Absolutt IKKE det morsomste jeg vet,
men ILLE DEILIG å få gjort.

Så når tar jeg helga med god samvittighet.
Eller dvs. tar helga - nå kommer vel snart horden
hjem og er sultene. Så da blir det vel kjøkkentjeneste
noen timer også da. ;)

GO' HELG!!!

KOS FRA MANNE

4 kommentarer:

  1. Deilig med litt nytt stæsj og rent bad :) Har sagt det før, og jeg sier det igjen, du er innmari flink til å stæsje :) Både med puter og dilldall :)
    God helg tante :)
    Klem Mona.

    SvarSlett
  2. Vil ønske deg god helg og takke for koslige kommentar på bloggen min.
    P.s
    De var VIRKELIG fine de putene dine!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har, her la jeg meg til som følger… og for en nydelig såpedispenser du har fått tak i – denne likte jeg veldig godt! flotte bilder fra ditt hjem og nydelige puter du har laget… Ønsker deg en flott uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Synes det er helt ok med kunstige blomster nar de ser sa fine ut som disse!

    Du ma bare si fra om du har behov for a vaske og styre flere steder ;-)

    SvarSlett