29. august 2010

Hei og hopp...

humøret er på topp!!!

Våknet opp med ett SMIL om munnen
i dag også og det er bare SÅÅÅ deilig.

Alt er liksom SÅÅÅ mye enklere da. :)

Dagen i går var KJEMPEFIN.
Turen på Borg storsenter
resulterte i flere flotte potter til halv pris
(bilder kommer senere).

Var innom Plantasjen også,
og kjøpte meg ett par nye husfreder
og pletter i luften.

Etterpå stakk jeg innom mamma
og pappa som planlagt.

♥♥VELDIG KOSELIG!!!♥♥


Og da jeg fortalte mamma
om dette fatet som jeg
hadde sett fått en makeover
her på blogglandia, ble det
jammen med meg hjem.

"Håndtaket" var i messing,
og fikk seg en rask omgang med
cromespray og fatet er nå plassert på badet.
Planen er å ha vakre og velduftende
såpestykker, smykker og annen stæsj oppi.

Og når ho først var i gang med å gi bort,
åpnet hun skaper og lurte på om det
var noe mer jeg ville ha. :)


Fikk med denne kanna også.
Mamma kunne fortelle at den husker ho
fra ho var lita jente, og at mormor brukte
den daglig til blant annet melk og saft.
Sikkert ikke så veldig verdifull - men
STOR AFFEKSJONSVERDI.

♥♥ILLE SNILLE DERE, MAMMA'N  OG PAPPA'N MIN!!!♥♥

I dag er det familietreff på min side.
GLEDER OSS VELDIG -
for det er lenge siden sist.
Blir gøy å se igjen tanter, onkler,
søskenbarn osv.

Men først en rask tur i skogen med prinsessa.
Og nå er været fint igjen etter ett forferdelig
uvær i natt med både regn og tordenvær.

LIVET ER HERLIG!!!

TUDELUUUU!!!

MARIANNE

4 kommentarer:

  1. Så koselig.. Ha en fin dag..
    Klem LC♥

    SvarSlett
  2. Hyggelig og høre hvor lykkelig og fornøyd du er:DDDD Og så snill mamma du har!!! Og så koselige ting:!! Klemz

    SvarSlett
  3. Hei hei
    Ønsker deg en nydelig søndagskveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  4. JAIKS! Vi bor virkelig nærme hverandre vi skjønner jeg! :-D Artig!

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett