17. august 2010

Drømmer om et walk in closet...

er det sikkert mange som har/har hatt.
Og mange har også gjort drømmen til virkelighet.
Bare se denne herligheten hos Lille Persille,
og dette koselige hos Silje sin.

Eller hva med...

og...
Mmmmmmmmmm - det er lov til å drømme og takk og pris for det.

Men nå har det seg slik i hverfall at etter at gutta fikk rom på loftet,
har jeg ett rom til rådighet. Eller rådighet og rådighet fru Blom.
Rommet blir i dag brukt til hobbyrom og inneholder
alle mors hobbyartikler + guttas garderobe og senga til prinsessa.
Og hvor skal jeg plassere alt dette æ tru??? Gruble, gruble...

Men det kan bli ILLE fint som walk in closet altså, da det
ligger vegg i vegg med vårt soverom. Og da jeg la frem
ideèn for kællen satte han seg i hvertfall ikke HELT på bakbeina.

Så da får vi se da, om det ikke blir ett walk in closet på ho mor
med tiden. Og i mellomtiden  kan jeg jo fortsette å
drømme - og  kanskje planlegge bittelitt ;)


Bilder fra google

Tudeluuuuuuuuuuuu!!!

MANNE

2 kommentarer:

  1. He-he, jeg har også hatt disse drømmene. Men jeg har kommet ditt henn at jeg ikke vet hva jeg skal i det rommet.... så jeg får nøye meg med et lite "walk inn kott", med ei hylle til sko, og ei kort stang til klærne mine. Og et skap til klær. Har liksom ikke mye av hverken sko eller klær. Men arbeidsrom, vell og merke!!!! Det ØNSKER jeg meg VELDIG- VELDIG!!!! Og da skal dagens "walk in kott" bli til stoff, garn og annet material-lager:DDD Må bare få ut en sønn eller to. Neste år, håper jeg!!! Neste år:DDDDD Klemz Hjertedama/ Grethe

    SvarSlett
  2. Dette er pa min onskeliste ogsa... Vi har et forholdsvis stort soverom som SKAL pusses opp og jeg har noen "planer"... ma bare fa gubben til a "se" hva jeg mener!

    Lykke til med planleggingen. Spent pa a se hva du far til!

    SvarSlett