5. juli 2010

Nå begynner nedtellinga...

for alvor.

FOR SNART ER DET FERIE!!!

Har hatt en strålende helg på sjøen, med
søster, svoger, tantebarn, venner og masse nytt
hyggelig bekjentskap.
Stemningsbilder fra båten...

Flott vær, godt og varmt, og vi satt ute til seine kvelden fredag.
Lørdag kom det litt regn, men ikke verre enn
att det begynte seint på kvelden og gav seg litt før ti søndag.

Vi har kost oss MASSE!!!

NÅ TAR JEG MEG FORRESTEN EN BLOGGPAUSE,
men lover å komme sterkere tilbake ut i august engang
(eller kanskje litt før) ;)

VIL SAMTIDIG BENYTTE ANLEDNINGEN TIL Å TAKKE FOR ALLE KOSELIGE KOMMENTARER JEG HAR FÅTT PÅ BLOGGEN MIN. DE GJØR MEG STOLT OG RØRT!!!

KJÆRE VENNER!!!

KOS FRA MANNE

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg en nydelig sommer, med flotte båtturer og gode dager!

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  2. Ønsker deg en herlig båt-sommer!!!!! Åh, jada- sørg for å komme tilbake!!! Kommer til å savne deg!!! Klemz Grethe som fremdeles befinner seg oppi berg og daler, blant all kulturen!!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig musikk du har på bloggen din...

    Ha en flott sommerkveld.

    SvarSlett