18. mai 2010

Nææææhh...

Se hva som har skjedd i hagen vår i dag.
Og jeg har ikke hatt mamma på besøk.
I dag har vi endelig hatt litt varme og sol igjen,
og når nabo'n starta gressklipper'n, fikk jeg
også ånden over meg og gikk til.
Synes det er litt enklere når jeg ser og hører
andre jobber også. Det vil si nabo'n jobba jo
ikke så mye, da. Og skal si jeg fikk hakeslepp da han dukka opp
bak hekken og fresa glisende forbi på sin nyinnkjøpte traktorgressklipper.

Etter "sjokket" fortsatte jeg litt molefunken med mitt,
og klarte i hverfall å få tatt ett bed i løpet
av ett par timer. Og jeg skal si det var mye ugress.
Bør kanskje ikke vente så lenge neste gang, Marianne???

Kællen har "arvet" pappas gamle trillebår,
og nekter å kvitte seg med den. Selv om
den er skeiv og skakk og full av små hull.
Og for ikke å snakke om blytung.

Men det er lettere sagt enn gjort vet dere, 
for jeg HAAATER hagearbeid.

Men med tanke på konfirmasjonen som er i anmarsj,
og at det forhåpentligvis blir så pent vær at vi også
kan oppholde oss litt utendørs, er det nå på tide og ta
ett skikkelig røsk. Så da blir det nok hagearbeid på
 meg de nærmeste dagene også. PUUUUHHH!!

OG DET BLIR JO ILLE FINT, DA!!! :)

Nå er det tid for dagens trim i det
deilige været. Prinsessa er klar og det er jeg òg.

PREKÆS!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Hater du også hagearbeid? Jeg også. Blir så himla tett i pappen jeg da, nesa og øya renner. Jeg er innmari allergisk. Jeg satt på verandaen mens mann min klippa plen i går, måtte gå inn jeg for jeg fikk jo ikke pusta. Men jeg elsker jo å være ute når det er sommer da. Jeg er utemenneske men liker å kose meg ikke jobbe.

    SvarSlett