15. mai 2010

Guttas dideli-DO...


Ett av to gamle nattbord har fått en ny funksjon som "dorull"-lager.

Selv om vi fjernet toalettet i tilknytning til vindfanget
hadde vi ønske om ett ekstra-toalett i huset.
Ett lite toalett ble derfor installert i loft-etasjen.

På den måten slipper vi jo renn ned på
hovedbadet også, når gutta har kamerater på besøk.

Alle snekkerarbeider er utført av kællen og pappa'n min.
 En beleggrest fikk vi kjøpt billig.

De helt store utskeielsene hva stæsj anngår,
har det ikke blitt. Det er jo tross alt guttas "rom",
noe dere helt sikkert ser (blader). ;)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld, mine venner!!!

MANNE

5 kommentarer:

  1. Nydelig toalett!!!! Jeg liker det at det har litt andre farger enn det som er "inn" her i blogglandia!!! Ha en flott 17.mai!!!

    SvarSlett
  2. Jeg er faktisk veldig fornøyd med hvordan forteltet er blitt!!! Jeg har en teori på at vi blir påvirket av våre omgivelser, og at vi derfor bør sørge for at vi trives der vi lever!!!! Vi har campet i 8 år, og prøvd det meste, så derfor er forteltet nå et resultat av mye prøving og feiling. Men det er ikke enkelt og finne ut hvordan jeg ønsker og ha det, for det er så trygt og godt med alt det hvite. Men jeg syntes det veldig flott og spennende med sort og grått til det hvite!!! Klemz Grethe

    SvarSlett
  3. Flott toalett, det er godt å ha to toalett i huset. Vi har bare ett foreløpig, men skal ha to. Ha en fin dag i morgen. Klem

    SvarSlett
  4. Sa fint og praktisk! Fred og ro pa det lille romet er viktig, serru! ;-)

    ha en fin feiring i morgen!

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint det ble, nydelig dorullskap. Ha en super 17 mai, så får vi håpe at sola titter fram til oss her i Særp. Selv om det ser dårlig ut i dag.

    SvarSlett