16. april 2010

Sofakos resten av kvelden...

Så er det fredag igjen, og jeg har endelig
fått satt meg ned for kvelden. Og i kveld har
jeg bestemt meg for å "bli sittende". ;)

I forbindelse med rengjøringa i dag
gjorde jeg noen forandringer på kjøkkenet.

Krukka som oppvaskkosten og skrubben har
fått plass i har jeg kjøpt på auksjon. Håndkledet
har jeg strikket. I glasset med "blonde" har
jeg pulver til oppvaskmaskinen.
Etter inspirasjon fra Lisas torp har jeg vært i skogen idag og
plukket blåbærris. Kanskje jeg kan få det til å blomstre også.

Ellers har jeg vært på Plantasjen og kjøpt litt blomster til
verandaen samt tulipaner til stua.

I morgen er det loppis - og jeg gleder meg - for her
pleier det å være mye fint!!!

Nå skal jeg finne frem litt snop, en flaske med
Pepsi Max og pleddet mitt, og sette meg godt tilbake i sofa'n.
Og her har jeg som sagt tenkt til å sitte resten av kvelden!!!

GO' FREDAGSKVELD FOLKENS!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Et ord!!! VAKKERT!!!!!!! Og kluten var jo bare sååååååå nydelig!!!! Klemz

    SvarSlett