19. mars 2010

Så var'e freda'n igjen...

Med denne vakre Hortensian som jeg nå har hatt stående på spisestuebordet siden
26. februar!!! - NY VERDENSREKORD FOR HO MOR!!!
ønsker jeg dere alle en FANTASTISK helg.

Været her har vært grått og trist med regn i dag, men nå ser det faktisk ut som det klarner opp litt.

Kanskje vi kan få litt PÅSKESOL i løpet av helgen.

I morgen skal jeg og kællen på Ikea, og det kan jo bli en prøvelse, for han har allerede begynt å spørre hvor lang tid det vil ta. Synes jeg ser han som drar i den ene enden av kurven, mens jeg holder igjen i den andre. Lista er lang, men den har jeg ikke turt å vise han, for da hadde'n nekta å bli med.
.
Egentlig skulle det jo vært  sånn "gubbe"-parkering på Ikea. Akkurat som barneparkering, men kanskje med fotball på TV. Det hadde vært fint det, damer. Så kunne vi rusla rundt og kosa oss.

Nå tenker vel noen at jeg kan jo la han bli igjen hjemme, men jeg trenger noen til å pakke inn i bilen, se. Og der er'n helt fantastisk altså. Jeg hadde aldri klart å få så mye inn i bilen. Og til å kjøre da - for jeg liker ikke å kjøre i Oslo, nemlig.

Så han er nok nødt til å være med.
Kanskje kafeterian og DAGENS funkær???

Manne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar