22. mars 2010

Eneste høna i kurven...

Så er det ny uke og tilbake på jobb. Tilbake på en arbeidsplass og til kollegaer som jeg stortrives med. Alt i alt 22 mannfolk, og jeg er eneste høna i kurven. Kan ikke ha det bedre. I løpet av min fartstid i arbeidslivet har jeg stort sett jobbet sammen med mannfolk, og kan vel si jeg har blitt litt preget av det. Og for ikke snakke om herdet, og det er ofte jeg som ler høyest og mest av de groveste vitsene.


Bilde hentet hos Shabby Chic Papirskatter

ja, dere har vel hørt den om ... Hi, hi, ha, ha, he, he...

GOD MANDAG, FOLKENS!!!

MANNE

3 kommentarer:

  1. Høres deilig ut og jobbe sammen med mannfolk. Bedre med rå humor enn baksnakking, sjalusi og missunnelse!!!!!!!!!! forresten herlig musikk!!!!

    SvarSlett
  2. "Kællen"???? Du må være fra Fredikstaddistriktet????

    SvarSlett
  3. Hyyssssssjjjj, du må ikke si det by-navnet høyt. Vi kaller'n bare for den andre byen, vi. ;)

    SvarSlett