28. mars 2010

En dag med feiring av en flott jubilant...

Bildet er fra gangen vår som jeg ennå har tilgode å blogge fra. Mer kommer etterhvert.

Du verden - så var den helgen over også.

I dag har vi feiret 75-års dagen til verdens flotteste svigermor. Barn, svigerbarn, barnebarn, oldebarn og venner hadde tatt veien for å feire jubilanten. I år var det vi "barna" som sto for hele selskapet, så svigermor og svigerfar kunne bare sette seg tilbake og nyte. Koldtbord var bestilt og kaker ble bakt av svigerdøtre og barnebarn. Langbord ble dekket i går så alt var klart da svigers kom hjem fra hytta. Koselig ble det, og ryddingen etterpå gikk skikkelig unna, mange hjelpere som vi var.

Svigermor satte så stor pris på selskapet, at hun ønsket reprise ved en senere anledning. ;)

Vel hjemme igjen hoppet jeg rett i turtøyet. Det ble en deilig tur, og ekstra deilig er det nå å kunne ta på seg tursko etter mange måneder i tunge støvler. Det var nesten så jeg svevde over bakken.

I morgen har jeg fri på jobben og skal på jentetur med mamma og søstre til IKEA. Ja, dere hørte riktig!!!
IKEA igjen - for andre gang på halvannen uke. Men denne gangen skal jeg kun være med som veileder og for kosens skyld. Burde kanskje la kortet ligge igjen hjemme dennne gang.

 NOT!!!

Hi, hi!!! Gleder meg i hvertfall masse til å tilbringe en hel dag sammen med jentene.

Nå skal jeg kose meg i sofa'n med hekletøyet resten av kvelden...

PS!!! Jeg har en Giveaway gående - se linken til høyre på siden.

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. Ikea er morsomt det da. Men er nok enda bedre uten Gubben!!!!!!!! God tur!!! klemz

    SvarSlett