20. mars 2010

DEEEEILIGE LØRDAG...

Så er lørdagskvelden her, og mens maten godgjør seg i ovnen får jeg tid til ett lite innlegg.

Den store Ikea-turen er unnagjort, og det helt uten de store frustrasjonsutbrudd fra kællen. Han klarte seg faktisk veldig bra, så jeg hadde ingen grunn til bekymring. Men jeg tror nok kanskje det skyldes at han snek seg innom og leste innlegget mitt i går og hadde bestemt seg for å "oppføre seg pent". For er det noe han hater, stakkars, så er det store varehus.  Men neida, kællen gikk pent og pyntelig enten ved siden av eller bak fruen, og ikke en eneste gang spurte han om jeg snart var ferdig. Og fruen shoppet til den store gullmedalje. For det er nemlig ikke ofte jeg er på Ikea, og lista var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang. Og  dere kan tro jeg kosa meg, og jeg fikk SÅ mye fint.

Vel hjemme igjen har jeg pynta og stæsjæ og fått satt på plass.

Flere bilder kommer, men her er en liten smakebit.
Denne lampa som jeg bare MÅTTE HA!!!

Været har vært helt fantastisk i dag, og en lang tur med Prinsessen har jeg også fått tid til.

En ordentlig herlig lørdag, altså!!!

Nå skal jeg kose meg med god mat og snop.

Fortsatt GOD LØRDAGSKVELD!!!

Manne

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar:) Elsket de danske plettene dine med engler på...ahh!! Og kjøkkenet ditt var bare helt nydelig. Her holder jeg fortsatt på med cårrengjøring både ute og inne og det er en deilig følelse. Koselig at du vil følge meg, og kjekt at du la igjen kommentar slik at jeg fant deg også. Ønsker deg en videre fin søndag ♥ Klem Monica

    SvarSlett